Tehyläiset Mehiläisessä - Syyskirje

10.10.2020

Syystervehdys ammattiosaston hallitukselta

Kesä on taittunut syksyksi ja me ammattiosaston hallituksen haluamme tavoittaa teitä jäseniä muutamalla tärkeällä asialla.

Työpaikoille valitaan työsuojeluvaltuutettuja
Jokaiseen työyksikköön on mahdollista valita oma työsuojeluvaltuutettu. Tästä olisi pitänyt tulla sähköposti infoa kaikille jäsenille. Mikäli et ole saanut tietoa työsuojeluvaaleista saat lisätietoja esimieheltäsi.

Luottamusmies
Pääluottamusmies Irma Kronlöff on jäänyt eläkkeelle. Sanna Virtala sijaistaa häntä varapääluottamusmiehen roolissa siihen asti kun uusi pääluottamus mies valitaan. Alueellisia luottamusmiehiä puuttuu alueellamme paljon. Luottamusmiesverkostoa voi täydentää kesken kauden luottamusmiesvaali sääntöjen mukaisesti. Lisätietoja Sannalta tai ammattiosastola.

Kaikki alueemme luottamusmiehet ja muut henkilöstön edustajat ovat tervetulleita osallistumaan hallituksen kokoukseen 4.11.2020 Teams kokous. Lähetämme tästä vielä erillisen kutsun.

Lisätietoja luottamusmiehen tehtävistä ja luottamusmiestoiminnasta löydät sivuiltamme osiosta edunvavonta.

Webinaari Mehiläisessä työskenteleville Tehyläisille
Illan aiheena on Mehiläisen samapalkkariita ja toimintaohjeet jäsenille ja työtuomioistuimen tuomio luottamusmiehen tiedonsaantioikeudesta. Webinaari järjestetään 15.10.2020 kello 17-19 ilmoittautumiset 14.10.2020 mennessä Tehyn koulutuskalenterin kautta (vaatii ilmoittautumisen)

Sääntömääräinen syyskokous 16.11.2020
Ammattiosaston sääntömääräinen syyskokous järjestetään korona tilanteen vuoksi etänä Teams -yhteyksiä hyödyntäen. Kokouksen aiheena on toimita- ja taloussuunnitelma vuodelle 2021 sekä valitaan kaksi toiminnantarkastajaa vuodelle 2021. Käydään lisäksi keskustelua ajankohtaisista asioista Tehyssä ja työpaikoilla. Varsinainen kokous kutsu ja tarkemmat kokoustiedot lähetetään myöhemmin.

Syysterveisin
Tehyn Uudenmaan Mehiläisen ammattiosasto 155