Syyskokous 23.11.2021

14.10.2021

Oletko kiinnostunut lähtemään mukaan ammattiosaston hallitustoimintaan. Syyskokouksessa on mahdollista asettua ehdolle ammattiosaston hallituksen varajäsentehtävään.

Ammattiosastomme koostuminen yhdestä työnantajasta on muodostanut meille poikkeuksellisen vahvan yhteenkuuluvuuden tunteen. Olemme kaikki Mehiläisiä Tehyn merkki rinnassa. Tätä yhteenkuuluvuutta korona pandemia on koetellut viedessään meiltä mahdollisuuden tavata saman pöydän äärellä. Nyt voimme kuitenkin iloksemme kertoa teille, että etätyöskentelyn aika on päättynyt ammattiosaston tapahtumissa.

Meillä on ammattiosaston hallituksen poikkeuksellisen suuri ilo kutsua sinut ammattiosastomme jäsen sääntömääräiseen syyskokoukseen.

Tehyn Uudenmaan Mehiläisen ammattiosaston 155 sääntömääräinen syyskokous pidetään

Sokos Hotel Triplassa, tiistaina 23.11.2021 klo 17 alkaen

Kokouksen asialista

• sääntömääräiset asiat
  • vahvistetaan toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2022
  • vastuuvapauden myöntäminen hallitukselle vuodelta 2020
  • toiminnantarkastajan ja varatoiminnantarkastajan valinta vuodelle 2022
  • täydennetään hallitusta kahdella varajäsenellä kaudelle 2020-2022

Ruokailun vuoksi pyydämme teitä ilmoittautumaan kokoukseen 7.11.2021 mennessä. Ilmoittautumisen yhteydessä voit valita itsellesi mieleisen menu vaihtoehdon. Huom. ilmoittautuminen ei ole vielä avautunut.

ilmoittautuminen klikkaa tästä.

Oletko kiinnostunut lähtemään mukaan ammattiosaston hallitustoimintaan. Kokosimme tänne lyhyen tietopankin siitä mitä ammattiosaston hallituksessa toimimnen tarkoittaa. Klikkaa tästä.