Kevätkokous Teams

Aika: 28.9.2020 klo 17:00 - 19:00

Ammattiosaston sääntöjen mukaan kevätkoukous tulisi pitää maalis-huhtikuussa. Kevään korona tilanne ja sen aiheuttamat rajoitukset sekä yhdistuslaki muutokset ovat siirtäneet kevätkokouksemme pitämistä nyt syyskuulle. Koska korona tilanne on edelleen akuutti, tulemme järjestämään kevätkokouksen etäyhteyksiä käyttäen.

Ammattiosaston hallitus kutsuu kaikki jäsenemme sääntömääräiseen kevätkokoukseen.  Kokous pidetään etäyhteydellä Teamsin välityksellä.

Kokouksen aiheena on:

• Toimintakertomus 2019
  • Tilipäätös 2019
  • Toiminnan tarkastajien lausunto
  • Vastuuvapauden myöntäminen hallitukselle
  • Päätetään tiedottajan palkkiosta.

Teams kokous kutsua varten pyydämme ilmoittautumaan kokoukseen 21.9.2020 mennessä ammattiosaston nettisivujen kautta. Ilmoittautumis ajan päätyttyä tulette saamaan sähköpostiin linkin, josta pääsette liittymään kokoukseen.

Teamsia voit käyttää tietokoneella, puhelimella tai tabletilla. Se ei myöskään vaadi mitään asettua ohjelmaa, vaan toimii ihan selaimella. Mikäli sinulle herää kysymyksiä Teamsin käytöstä tai kokoukseen liittyminen onnistu voit olla yhteydessä ammattiosaston puhelimeen numeroon 0400 356 155.

Kaikille kokoukseen osallistuneille tullaan lähettämään Tsemppi kassi. Kassin sisällöt voi vaihdella kassien kesken.

Tervetuloa!